לא, יקירתי. יש סיכוי עצום שזה לא כל כך. למעשה, עם כמעט כל הנציגים של סקס חזק אני תוהה כמה יפה זה היה לפני? למה הנבחר שלו עושה מציצה טובה יותר מאשר סאשה גריי, אבל באותו זמן הוא אומר: "יש לך רק השני". זכר אמיתי, מי לא רוצה לחלוק טרף, מתחיל לחפש טריק. ו ... ממצאים. "איך זה? היא נשבעה שהייתי השני, אבל אני בן שלושים ושלוש ".

התוכן של המאמר

"הוא שילם לי תשומת לב מועטה, אז ישנתי עם החבר הכי טוב שלו, אבא ואחיו!- 2 "כן. ישנתי איתו. ובכן, זה, כי יום קודם לכן אתמול היה עוד? אלו הם חיי" 3 "בלין! כן, אני יודעת שברחתי חתונה משלו. אבל האופנוע הזה היה כל כך מגניב!- 4 "כן, אני פשוט מין נורא לפחות עם מישהו אחר!- 5 "ובכן לַעֲשׂוֹת? זה הבטיח את המכונית, וזה מגיע בסוצ'י, מי לבחור?!- 6 פלט

חשוב מאוד למצוא תירוץ לאדם, להבין אותו ולסלוח. אבל לעצור. למה, אחרי הכל, הילדה היו הרבה שותפים מיניים? הפילוסופים הגדולים ביותר של הציבור ב Vkontakte משתקפים בנושא זה, אבל, את התש ... Читать дальше »

Просмотров: 238 | Добавил: chakarin90mn | Дата: 12.06.2022 | Комментарии (0)

בנות חמוד בכניסה למוסד - זה איך אנשים רגילים להביע, פרופ 'מאוורס. הם מחייכים, לבושים לגמרי ומצב רוחם היפה. Hostes סוף סוף לפגוש את האורחים ומלוות שולחנות או מספרים. הכל בסופו של דבר תלוי במקום העבודה של הגברת. בפועל, הוא מתגלה כפי שהיינו מדברים, minuses רבים. באופן טבעי, הם לא יתקבלו עליהם, אבל רק מודעים היבטים אלה נראה מחפש כל בחורה שרוצה לחקור את המקצוע הזה.

המראה המושלם הוא לא כל הזמן פלוס

Hostes במסעדה, מלון או ספא חייב להיראות נוח. הם, כמו רבים חושבים, העובדים הראשונים עם מי נמצאים האורחים. ואכן, באופן מושלם, אם המעסיק לא הצטבר את הדימוי של המארחת. במקרה זה, יש מדים במדים בסגנון אחד, אפילו את הנהלים של היופי - עיצוב מסוים של מניקור וציור של השיער. באופן טבעי, גישה כזו לעבודה יכולה, לשים את זה בעדינות, רק את המוסדות של מחלקת VIP משופרים.

איך היינו מדברים, כל יום מלון ומסעדות מנהלים פשוט הביעו את הדרישות של המארחת. מתברר, בחורה צריכה לרכוש 2-3 תלבושות באיכות גבוהה, לעתי ... Читать дальше »

Просмотров: 439 | Добавил: chakarin90mn | Дата: 12.06.2022 | Комментарии (0)