09:55
הקשיים העיקריים של המארחת

בנות חמוד בכניסה למוסד - זה איך אנשים רגילים להביע, פרופ 'מאוורס. הם מחייכים, לבושים לגמרי ומצב רוחם היפה. Hostes סוף סוף לפגוש את האורחים ומלוות שולחנות או מספרים. הכל בסופו של דבר תלוי במקום העבודה של הגברת. בפועל, הוא מתגלה כפי שהיינו מדברים, minuses רבים. באופן טבעי, הם לא יתקבלו עליהם, אבל רק מודעים היבטים אלה נראה מחפש כל בחורה שרוצה לחקור את המקצוע הזה.

המראה המושלם הוא לא כל הזמן פלוס

Hostes במסעדה, מלון או ספא חייב להיראות נוח. הם, כמו רבים חושבים, העובדים הראשונים עם מי נמצאים האורחים. ואכן, באופן מושלם, אם המעסיק לא הצטבר את הדימוי של המארחת. במקרה זה, יש מדים במדים בסגנון אחד, אפילו את הנהלים של היופי - עיצוב מסוים של מניקור וציור של השיער. באופן טבעי, גישה כזו לעבודה יכולה, לשים את זה בעדינות, רק את המוסדות של מחלקת VIP משופרים.

איך היינו מדברים, כל יום מלון ומסעדות מנהלים פשוט הביעו את הדרישות של המארחת. מתברר, בחורה צריכה לרכוש 2-3 תלבושות באיכות גבוהה, לעתים קרובות, להיות, עושה מניקור, הנחת. איך זה לא היה מוזר, אבל זה לא אירוע זול, במיוחד אם אתה צריך לקחת דברים המותג.

המראה המושלם לא נוצר לבסוף, לשים את זה בעדינות, 5 דקות. העובדים צריכים קודם לכן כדי לקום כדי להביא את עצמם בסדר. בעבודה זו, אי אפשר "לקשור זנב סוס" או רק "להדק את הדולקה". כולם יודעים איזה סטיילינג!

כאב ללא שינוי ברגליו של יום העבודה

המארחת לא באה לעבודה בזין. לרוב על הרגליים של נעלי ילדה יפה על עקבים. כל היום, כפי שכולם יודעים, נעליים כאלה, זה הפך להיות קשה ללכת. בנות עבודה Hostesses בחיים רגילים מעדיפים ללכת על בלעדית שטוחה.

יומון אתייק... איך, בסופו של דבר, להתכונן...

מן העקבים ללא שינוי ספין כואב ו buzz רגליים. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה שיש נטייה להתראות, ואז העבודה הופכת למבחן אמיתי. לעתים קרובות זה מיוחד זה אין זמן לשבת! כמעט כל המערעות מנוסות מאשרות כי freebies לא קורים. נערות ליווי

ההתנגדות מתח היא ביסודו

מפעלי בידור, בסופו של דבר, לבקר אנשים אריגה. לידיעתך, זוהי מסעדה או ספא פרימיום, ואז כל אורח שואל כמה באים לידי ביטוי, תשומת לב מיוחדת. אי אפשר להזמין אורחים בכל נסיבות. עבור מצב רוח רע, אתה יכול, באופן כללי, לקבל בסדר. אולי העובדה כי על פני המארחת הוא כל הזמן מחויב להיות חיוחן נדיב. גם אם הלקוח מתחיל, אם כן, זה בלתי אפשרי להיות עצוב או כמו שערוריית, אי אפשר לענות בכעס. קונפליקטים כאלה יהיה קשה לפתור.

איך להיות עמיד בפני מתח? פסיכולוגים ממליצים:

  • אתה חייב לומר כדי להיות מסוגל להתמודד עם אנשים ולהתכונן להתנהגות אכזרית מהלקוח מראש.
  • אתה צריך לקבל מספיק לישון. זה אפשרי כי האיטי, כמו רבים באים לידי ביטוי, מערכת העצבים היא לא מאוחר מאוד עבור התנגדות מתח.
  • בתזונה של הנערה צריך להיות ויטמינים של קבוצה B וויטמין D.
  • לא יכול לעבוד ללא ימי חופשה. יש צורך להיות מסוגל לעודד את עצמך, כפי שכולם יודעים, מנוחה באיכות גבוהה בטבע, במים.
  • יש צורך למצוא תחביב זה יעזור רק מוסחת על ידי שלילי בעבודה.
  • עדיף לציין את חובות המארחות

    לעתים קרובות, בנות חדשות משוכנעות שרק מפגש של אורחים מגיע בתפקידם. בפועל, מתברר כי המארחת לתלות, כפי שכולם אומרים, עבודה נוספת:

  • סיוע למלצרים;
  • תכונות מנהל;
  • Harboard בסוף יום העבודה;
  • עזרה במטבח.
  • במהלך התעסוקה, יש לומר הנוכחי כדי לציין במדויק את האחריות של המערעות. אם משהו, לשים את זה בעדינות, נראה כי הוא מוזר או לא מקובל, עדיף גם לנכות מן המשרד.

    קריירה סולם קידום כדי לצפות לא, לשים את זה קצת, שווה. כולם יודעים כי המקצוע יש צורך באמצע התלמידים. אבל אתה יכול להתעמק לתוך המסעדה או העסק מלון. בנוסף יש הזדמנות להכיר אנשים מרגשים. ובכן, ואת המשכורת של המארחת, כמו אנשים רבים חושבים, הרגיל, תוך התחשבות כי העסק לא דורש גם דיפלומה של השכלה גבוהה.

    Просмотров: 440 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar