17:08
למה הילדה שלך היו כל כך הרבה שותפים מיניים?

לא, יקירתי. יש סיכוי עצום שזה לא כל כך. למעשה, עם כמעט כל הנציגים של סקס חזק אני תוהה כמה יפה זה היה לפני? למה הנבחר שלו עושה מציצה טובה יותר מאשר סאשה גריי, אבל באותו זמן הוא אומר: "יש לך רק השני". זכר אמיתי, מי לא רוצה לחלוק טרף, מתחיל לחפש טריק. ו ... ממצאים. "איך זה? היא נשבעה שהייתי השני, אבל אני בן שלושים ושלוש ".

התוכן של המאמר

"הוא שילם לי תשומת לב מועטה, אז ישנתי עם החבר הכי טוב שלו, אבא ואחיו!- 2 "כן. ישנתי איתו. ובכן, זה, כי יום קודם לכן אתמול היה עוד? אלו הם חיי" 3 "בלין! כן, אני יודעת שברחתי חתונה משלו. אבל האופנוע הזה היה כל כך מגניב!- 4 "כן, אני פשוט מין נורא לפחות עם מישהו אחר!- 5 "ובכן לַעֲשׂוֹת? זה הבטיח את המכונית, וזה מגיע בסוצ'י, מי לבחור?!- 6 פלט

חשוב מאוד למצוא תירוץ לאדם, להבין אותו ולסלוח. אבל לעצור. למה, אחרי הכל, הילדה היו הרבה שותפים מיניים? הפילוסופים הגדולים ביותר של הציבור ב Vkontakte משתקפים בנושא זה, אבל, את התשובה לשאלה זו, לא משנה כמה עצוב זה נשמע, יכול רק לתת את הגברת. לכל אחד יש סיבות משלה: אחד חסר תשומת לב, והשני פשוט כמו תהליך של סיטיה. אבל אפילו לא מנסה לנחש את הנושא הזה. עדיף לדעת מה נציגי הרצפה החלשים אומרים על זה.

"הוא שילם לי תשומת לב מועטה, אז ישנתי עם החבר הכי טוב שלו, אבא ואחיו!"אני

במבט ראשון, "הנציג האופייני של המקצוע העתיק ביותר", תגיד לי. ואתה תהיה שגויה לחלוטין. פסיכולוגים סמכותיים רבים מצהירים כי התנהגות כזו היא הטבועה בקנה אחד מאוד. הם מרגישים מקופחים, נראה להם שאף אחד לא מבחין בהם, ובכלל, למעט מהומה היומיומית, אין להם יותר.

בדרך זו, אלה בנות חמוד מנסים להעלות את ההערכה העצמית שלהם, להרוויח את תשומת הלב של המין השני, לשחות בשפע שלו מרגיש סוף סוף הכרחי. כמובן, בגידה רע מאוד, זה חטא תמותה וכן הלאה וכדומה. אבל מי אשם במצב כזה? לייצור שניהם. הגברת לא יודעת איך לשמור על נאמנות, והצעיר אינו יודע איך לבחור לוויה, רק והכל.

"כן. ישנתי איתו. ובכן, זה, כי יום קודם לכן אתמול היה עוד? זה החיים שלי. "2

אז תגיד את "אישה שפירית" אופיינית. ויהיו ממש צודקים! אף אחד לא צודק לשפוט אותה על כך. חייה הם עניין האישי שלה. כן, אולי, שנים מאוחר יותר, הוא יחזור לאחור ולראות לא תריסר גברים, אולי אפילו מאה, אולי, יערכו את עצמו, אבל עכשיו היא טובה, היא אוהבת עכשיו.

סוג כזה של אנשים אינו רגיל "לנעול" במקום אחד. הם כל הזמן מחפשים הזדמנויות חדשות, רגשות חדשים ותחושות, כולל במין.

אין בישראל דעות קדומות, ואילו המילה באה לעבודה בשירות ליווי. אנשים ממוקמים עם ההגדרות המוסריות הגבוהות ביותר. כולם מודעים שהיום Escoger רק מלווה את הלקוח באירוע, שומר את השיחה ואת מודל ליווי של המעמד VIP הופך את מחוון מצב.

הבעיה היחידה היא רובם רובם ואין לי זמן לעצור ולעשות משפחה, ואז: "ארוך לחיות ארבעים ושלוש חתולים ו קיטי!-.

"שְׁטוּיוֹת! כן, אני יודעת שברחתי חתונה משלו. אבל האופנוע הזה היה כל כך מגניב!»3

Adrenaline Addicts. אבל לא לבלבל אותם עם "נשים שפיריות". בעיקרון, נערות צעירות שאינן שייכות לסוג שהוצגו לעיל. גבירות צעירות כאלה צעירות מכדי לחשוב על הראש שלך. לכן, הם חושבים ... ח'ם ... אינסטינקטים. הם נמשכים לסכנה, אדרנלין. https://tkescorts.com/

בגלל זה, הם הולכים מאחד "בנים Apasnava" למשנהו ולא יכול להחליט מי מהם קריר יותר. כמובן, עם הזמן, זה יעבור. המכור יהפוך לאישה מבוגרת, ירכוש את המוח ומתחיל לבחור בזהירות רבה יותר לוויינים של החיים. סביר להניח שהיא תהיה בעל וילד, אבל לעת עתה ... "הו, את יושבת בכלא?!"... אהוה ..

"כן, אני רק מין נורא מישהו אחר!"4

כן! כן! כן! כל ילד חלום לגרור למיטה שלו נימפומנית חמוד ולעזור לה להבין אותה את הרצונות המלוכלכים ביותר. אבל יכול? Nymphomania - סוג של הפרעה נפשית המתבטאת ברצון בלתי נשלט להתקרב לכל אחד בתוכנית אינטימית. Nymphomania הוא מספיק טוב של החלומות של בני נוער בן חמש עשרה.

למעשה, הוא מסבך באופן משמעותי את קיומו של אישה בכלל. כן, היו לה שותפים מיניים רבים, אבל מה טוב? זה קשה במיוחד עבור אלה שיש להם מחלה המתבטאת בילדות. זה מסבך את התהליך של פיתוח אינטראקציה חברתית עם החברה, שכן ילדים הם לעתים קרובות מפחדים מחשבותיהם ואת הרצונות וסגרה בעצמם.

"נו לַעֲשׂוֹת? זה הבטיח את המכונית, וזה מגיע בסוצ'י, מי לבחור?!"חָמֵשׁ

וכאן ואנשי מקצוע מהפריט הראשון הגיע. החברה היא ספקנית מאוד על נשים כאלה. נערות בוזנות, והבנים לא מסכימים את עיניהם. אבל מה, אם אתה מרגיש כנה לפחות עם עצמך? למעשה, כולם רוצים לחיות יפה ועושר, מבלי לבזבז מאמצים מיוחדים. וכאלה סוג של גלם התיישבו היטב. הם ישנים עם גברים - גברים נותנים להם כסף. Scheme הוא פשוט מובן.

זה רק כמה נשים צעירות אלה מצאו בחור כזה מן הניסיון הראשון-שני. לא, כמובן, ישנם בתולה, נשמה טהורה וגוף, שהוא מלאכים אשר רק בר מזל להפליא. אבל, כמו מופעים בפועל, נשים רבות ללכת, אז לדבר, על ידי מדרגות הקריירה. בהתחלה ילד על אופניים, ואז על קטנוע, אחרי טוסטוס, לאדה קלינה, מרצדס.

רוסית שאינם פנסים וא נכון של מידע הולידו מסקנה שגויה כי ליווי - כל זה משהו, מביש, נתון, מה צריך לשתוק. אבל מעטים מבינים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

מכאן ומספרם של החבר'ה, שדרכו עבר.

סיכום

כַּמוּת חבר 'ה עם אישה יכול לדרג מאפס למספר אלף. אבל גם אם לוויה שלך יש יותר לוויינים יותר ממך ציפיתי שזה לא אומר שזה רע. כולנו אנשים, וכל אחד מאיתנו יש Minuses ואת היתרונות שלו. סקס יפה כמעט בכל ביטוייו, אם רק היה בהסכמה הדדית. ולכן זה לא משנה בכלל כמה אהוב חבר'ה, כי עכשיו יש לה מה שהיא חיפשה כל כך מזמן.

Просмотров: 237 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar