23:46
כלי עבודה עבור EPCRETES על הרחבה לקוח

אם תחליט לעסוק בעסקי ליווי, זכור, אתה יכול בקלות להצליח. ורק תלוי בך כמה עבודה חדשה רווחית יהיה. כל נערה יכולה לבנות עצמית בליווי. בשביל זה אתה לא צריך להיות כמו supermodel ויש לי כל כישרונות. כדי להתחיל לעבוד בשבילך, אתה אפילו לא צריך להשקיע את הכספים שלך לתוך הארגון של העסק, ואת הרווח יהיה מהיום הראשון. נערות ליווי בהרצליה

זוהי פרספקטיבה מפתה לבנות למצוא עבודה שילם מאוד לעבור לעיר הגדולה. אבל לא כל excrate אפשר להיות מודל מוצלח, עבור שירותי ליווי אשר הוא תורו של האוליגרכים. אם אתה חולם על הכנסה יציבה גבוהה, ולאחר מכן עצות שימושיות מן המאמר.

עבודה באמצעות סוכנות ליווי

אתה לא צריך לטרוח עם מציאת לקוחות אם אתה מוצא סוכנות רצינית לשיתוף פעולה. תפקידיו של המעסיק כוללים חיפוש לקוחות עשירים, יצירת תיק, פרסום. ברגע הופעת הזמנה נוחית, המנהל יתקשר בחזרה ולדווח על הפרטים של האסיפה הקרובה. זה יכול להיות ליווי לקוחות על אירועי עסקים או פנאי, נופש, עיסוי, מסע. במחיר של שירותי ליווי ותשלום משא ומתן. אתה תקבל את החלק שלך של תשלום כי יהיה להביע מראש.

מצא סוכנות העוסקת בבחירת מודלים ללוות, אתה יכול באתרי האינטרנט. היזהר בעת בחירת סוכן לא להגיע לסרסור. מציעה מפתה מדי לבנות עם הבטחה של תשלומים נהדרים מימים הראשונים, עשוי להיות הפיתיון. ובמקום לעבוד בסוכנות ליווי עילית, תוכלו למצוא מודל בבושת זולה.

אסקלוגיות, אם כי הם מרוויחים סכומים גדולים, אבל עדיין קצת זמן הולך אימון, התמחות, מבחר של לקוחות מתאימים. ובתשלומים הראשונים לא יכול להיות כל כך גבוה. אבל בהדרגה הצעות שלך יתחילו לעלות, ולאחר כמה חודשים כבר ללכת לרווחים טובים יציבה.

להחזיק את עצמך בכושר

אין זה סוד שהצלחה בליווי תלויה במידה רבה במאפיינים החיצוניים של הנערה. כמובן, זכר העדפות שונות, אבל מראה מרהיב חשוב ליווי. אחרי הכל, גברים מופיעים בחברה, ואת החבר חייב להדגיש את הסטטוס. אם הטבע לא התגמל לך עם דמות אלגנטית, רגליים ארוכות גבוהות, שיער מפואר, יש סיכוי להיות מודל מוצלח, משלם תשומת לב מיוחדת להתאמה של המראה שלך. שיא על כושר, מתאים באופן קבוע לריצה בבוקר כדי לשמור על עצמך בטון, להילחם כראוי, להשתמש סימולטורים.

האם זה אפשרי?... עם איש עשיר...

גם בדרך לקריירה של מודל ליווי ללא השקעות פיננסיות, אתה יכול להתחיל לשנות לטובה. ראה וידאו רגיל של בלוגרים יופי, מאמנים כושר וללמוד לטפל במראה ולשמור על עצמך בצורה מושלמת. הצטרף כמנוי ל Instagram של Escales המפורסם, לצפות בהרגלים שלהם, אפשר להערצה של תקשורת, לאסוף תלבושות דומות, אם כי רכשה על המכירות בשוק ההמוני.

כאשר אתה מרוויח את העמלות הראשונות, לנצל את השירותים של אנשי מקצוע. הולך לנקות את העור, נרשם לסטייליסט, ההזרקה תסייע להתאים את תכונות הפנים. אבל אל תשכח לשמור על אינדיבידואליות. לא להעתיק מלא מודלים אחרים. להשאיר את המראה החי ביותר תכונות ללא שינוי כדי להתבלט בין היתר.

לעשות תיק מקצועי

תמונות טובות הן כלי חשוב לקידום עסקי ליווי. כאשר אתה פשוט להתחיל ללמוד את ליווי, כל התמונות ייעשו בסוכנות. אבל בעתיד, כדי להרחיב את מסד הנתונים של הלקוח, תצטרך ליצור תיק מגניב יותר, אשר לקוחות פוטנציאליים יוכלו להעריך אותך.

תמונות יכול להיות שימושי כאשר אתה מחפש לקוחות עשירים דרך סוכנים. Slavs את התמונות שלו, תקבל הזמנה ליציקה, שבו נציג האוליגך יבחר את הבנות של סוג הרצוי. נסו לא להשתמש הרבה תיקון תמונות בתמונות. בכל זאת, ההחלטה הסופית נעשית לאחר היכרות אמיתית עם המודלים.

הימנע הרגלים רעים

הסיבה מדוע מוצלחת Escaled יכול להיות לילה עבור בורו של העסק ליווי - זוהי התעללות של אלכוהול ותרופות. יהיה עליך ללוות גברים למסיבות רועשות, כי כיף עם לקוחות במועדוני לילה, להשתתף במסיבות שונות שבהן קוקטיילים רבים, ועשן הדשא המוצע אפילו ללא רולר. נסו לשמור על הפיתויים שלך ולאפשר לעצמך רק אלכוהול נמוך משקאות כדי לשמור על מצב רוח כיף. אל תשכח כי הלקוח שלך נשען, ואתה עובד, ואתה צריך להשאיר סיבה ברורה.

בצע את הבריאות

זכור כי לא תהיה לך חופשת מחלה בתשלום. ואת זמן ההשבתה ישפיע על הקריירה שלך שלילית. בשל קר בנאלי, אתה יכול לאבד פקודות, ואם אתה מקבל חולה ברצינות, אתה תיפול מחוץ לעסק במשך זמן רב וזה יהיה קשה לחזור. קח אמצעי זהירות מתאימים, לא מתחרט על כסף עבור תרופות בתשלום, בזמן, להעביר את הבחינות המניעות ולעבור את כל הבדיקות. במקצועת ליווי, מניעת המחלה חשובה כדי לא לאבד את ההכנסות עקב מחלה. אתה לא תהיה מלווים את הלקוח לאירוע כאשר הוא זורם מן האף, ואת השיעול הנשמה.

להיות חברותי

ככל שאתה אטרקטיבי, גברים באי רצון יהיה להזמין מחדש את שירותי ליווי שלך, אם אתה לא יודע איך לתקשר. זה לא סביר ליווי ילדה ביישנית, עם קושי לסחוט מילים. אתה צריך לנסות לשמור על שיחה על כל נושא, ועל זה תצטרך לעסוק בחינוך עצמי בתחומים שונים - מתוך ספורט להשקעות רווחיות.

Просмотров: 359 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar