14:49
5 סיבות למה אתה לא יכול להציע סקס ראשון

אם במשך חודשים, שנים או אפילו יותר מעשור של השהות שלך בנושא המין, מצאתם לפתע כי לעולם לא (או רק לאחרונה) לא יזם בקרבה אינטימית לשותף, לא משנה כמה זמן הקשורים היחסים המיניים, והחליט על ידי כל האמצעים להתמודד עם בעיה זו - פנתית לכתובת. נערות ליווי בהרצליה

התוכן של המאמר

למה אתה לא מקבל סקס 2 איך זה יכול להתגבר

אנו נספר לך על חמש הסיבות הפופולריות ביותר למה אתה לא יכול להציע סקס ראשון.

למה אתה לא יכול להציע סקס

אתה לא אוהב את הגוף שלך

וכמו תמיד, אחת הסיבות השכיחות ביותר נוקשות במיטה והפחד של ייזום הקרבה לשותף היא, היא תיראה בנאלי, אבל חוסר ביטחון חתרני כזה.

למה צועם? כן, כי כל אחד מאיתנו לא יודע מהו הערכה עצמית נמוכה, ובמיוחד כמה קשה להשיג אהבה לעצמך ולגוף שלך כשמדובר פרטיות אינטימית עם שותף.

אם אתה מאותן נשים שלא יכולות לעבור על ידי המראה, לתקן בעצבנות את התספורת, אשר כל הזמן נוזף עצמם על קלוריות נוספות על ארוחת ערב ואשר לא הרשה לעצמם לקנות את החצאית ביותר, כי היא קצרה מדי עבור הרגליים שלה , זה אומר שיש לך בעיות עם רק את עצמך ואת הגוף שלך, וזה, בתורו, משפיע ישירות ביותר על בניית יחסי מין הרמוניים.

להבין: העובדה כי בשל חוסר ביטחון אתה לא יכול להיות הראשון להציע סקס שותף - זה עדיין polbie. בעיה זו היא כי בשל הערכה עצמית נמוכה, באופן עקרוני, אתה לא מרשה לעצמך לשחרר במלואו במיטה.

ואת מהר יותר תחליט את השאלה עם העלאת ההערכה העצמית שלך, מהר יותר תוכלו להבין כמה רגשות בהירים והופעות מין החמצת כל הזמן הזה!

אתה מותש

עייפות היא אחת הסיבות העיקריות מדוע אנו יכולים לחוות ירידה בריבית מינית. אשר הוא לגמרי לא מפתיע - בעוד כמה אנשים סקס הוא מקור של אנרגיה וסוג של "טעינה", עבור אנשים פיזית ומוסרית שזה לא יותר מאשר דבר אחר הדורש הרבה משאבים.

כתוצאה מכך, סקס עבור אנשים כאלה הופך "חוב משפחתי" רגיל, והם לא מרגישים כל עניין יוזם אותו.

אם אתה מרגיש את העבודה, המשפחה והבית ייקח יותר מדי כוח וזמן איתך, לא להיות מופתע כי אין לך את האנרגיה בכלל להציע סקס לשותף שלך. במקרה זה, אתה יכול לנסות סקס בוקר - רק להיות בטוח לאחר שינה טובה וארוכה.

אם אתה מותש לא רק פיזית, אלא גם מבחינה מוסרית, אתה מרגיש שאתה שוכב, בקושי מתעורר בבוקר ואין לך שום רצון לא רק למין, אלא גם לעניינים אחרים היומיומיים והרגילים, זו סיבה רצינית כדי למשוך תשומת לב תשומת לב ולהשתמש במומחה השירותים - פסיכולוג או פסיכותרפיסט.

לא מספיק זמן לאחדות

עוד סביבה אפשרית למה אתה לא מבצע את היוזם במין - חוסר זמן לאטרקציה מינית. אנחנו לא יודעים אם אתה תומך ברעיון כי גברים מאדים, ונשים עם ונוס, אבל העובדה כי ביולוגית אנחנו שונים לחלוטין עם גברים, ללא עוררין.

ובגלל זה הגוף הנשי שלנו לוקח קצת יותר זמן ליטוף עדין כדי שנוכל לפתוח לחלוטין ולבטוח באדם.

במערכת יחסים מתמדת, בעיה כזו עשויה להתעורר בשל היעדר תקשורת עם שותף. אם חסר לך קרבה עם האיש שלך והרגיש את אובדן התקשורת, זה לא מפתיע כי אתה חדל ליזום איתו (ואולי אפילו לסרב לו בכלל).

קרבה - גורם ענק על שביל השאיפה הנשית למין.

תארו לעצמכם את המטרות שלך בישראל יסודי, אם אתה אישה מענגת מאוקראינה. עבודה בישראל מותרה בפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 2000 יורו.

Ogubnaya! כן, הקמת הקרבה דורשת הרבה זמן ומאמצים הדדית (זה יהיה צורך יותר כדי להחזיר אותו ביחסים שבהם ההרגשה הזאת אבדה).

הקרבה מרמזת על נוכחותו של קשר רוחני עם שותף, כבוד הדדי, תקשורת מתמדת וכנות לגבי זה. אלה ארבעה פריטים הם המפתח לכל קשרים בריאים, כמו גם את היחסים שבהם אתה עצמך רוצה סקס עם האיש שלך!

טינה על שותף

בנאלי, אבל סיבה תכופה למדי שפסקת להציע סקס לשותף שלך - זה טינה בשבילו.

אנו בטוחים שאם הפסקת ייזום יחסי מין עם גבר בשל העובדה שהוא נעלב על ידו, - אתה גם מודע היטב לסיבות להיעדרותו של היוזמה שלך. פריט זה הוא מוקדש למדי לגברים שנמצאים במבוכה מדוע בן זוגם הפסיק לרצות ומציע מין.

אז, אם אתה רוצה לרמוז על השותף שלך, אתה מחכה התנצלות ממנו או אם הוא עצמו שם לב שאתה הפסקת קרבה אינטימית - תן לו לקרוא את המאמר הזה.

גברים יקרים! זכור, לא עשית או לא אמרת משהו בזמן האחרון, בגלל מה שהאישה שלך יכולה לפגוע בך?

או אולי יש משהו הממתוח במשך זמן רב יכול לעשות את החברה שלך באופן לא מודע קרוב ממך ואת הקרבה אליך: למשל, חוסר אורגזמה, את המין עבור ההנאה שלך או נוכחות של פרקטיקות נעים רק לך, ללא פשרות לצדה?

אנו מקווים שזה ידחוף את האיש שלך לשיחה כנה ופתוחה לנשמות ולפתור את כל הבעיות שצברו בזמן שאתה מין איתו מין!

פחד מפגיעות מינית

האחרון, אבל, כמו שאומרים, אין סיבה הסיבה לכך הפסקתם להציע יחסי מין - פחד מפגיעות מינית. מה זה אומר?

אולי אתה נתקל כמה קשיים בביטחון שלך השותף שלך. זה עשוי להיות קשור עם הרבה דברים ואף לא בהכרח עם האיש הזה: אולי, לפני פגישה, אתה כלול ביחסים מתעללים, חוויתי אלימות או שאתה סחיטה "ניקוז" של תמונות אינטימיות.

כפי שאתה יכול לראות, קודם כל, הפחד מפגיעות מינית קשורה לנוכחות של דרגות שונות של ניסיון טראומטי. ולפתור בעיה כזו לבדה לא יהיה קל. לכל הפחות, אתה חייב בכנות ובכנות לדון בו עם השותף שלך.

לספק את השאיפות שלך בישראל, אם אתה ילדה ארוטית מרוסיה. העוסקים בישראל מותר בפנאי. בנות של מודל חיצוני לתת קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 6500 יורו.

איך מקסימום: לבקש עזרה של מומחה.

איך זה יכול להיות מוגבר

הנה רק כמה דרכים שיכולות לעזור לך לחזור עניין במין עם השותף שלך:

תמיכה תקשורת. עבור שיחות על סקס, חשוב להיות מסוגל לבחור זמן ומקום - רק מדי פעם שיחות ישירות במיטה לפני או אחרי סקס הם פרודוקטיביים. עדיף לבחור לדיון רציני של "זמן לא דרלינג": לדוגמה, לארוחת ערב, כאשר שניכם רגועים ואינם מקבלים את מי שאמר זה לזה קרוב ללב. אל תשכח לחבק ולנשק. ככלל, כאשר המין יוצא מהחיים שלנו, והוא נעלם וחיבוקים בנשיקות. אגב, מגע פיזי כזה הוא בקושי חשוב יותר מאשר סקס עצמו - זה עוזר לשותפים לשמור על אינטימיות, ועדיין מעוררים עוררות מינית חזקה. להפסיק לחפש תירוצים ולהתחיל לפעול. לפעמים זה מספיק רק כדי להתחיל משהו לעשות כדי להבין כי כל הפעם רוב הבעיות היו רק בראש שלנו. בדרך זו או אחרת, זה יעזור לך להבין אם הבעיה שלך היא אמיתית או כל הזמן הזה אתה רק flued אותו עם ספקולציות שלך.

Просмотров: 292 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar