18:03
סטריפטיז

סטריפטיז הוא סוג של מיצג אירוטי שבו המבצע מתפשט בהדרגה לצלילי מוזיקה ו/או ריקוד. האקט יכול לכלול גם ריקודים, מוזיקה חיה וסוגים אחרים של בידור.

סטריפטיז מסתיימת בדרך כלל בהסרה של כל הבגדים.

המילה "סטריפטיז" תועדה לראשונה באנגלית בשנת 1914. זהו שינוי של "étripet" בצרפתית (גרסה של "étole" שפירושה גלימה). המילה עשויה להיות נגזרת מהפועל "רצועה", או מהתכווצות המילים "התגרות ברצועה".

החשפנות היא צורה של אמנות אירוטית, המבוצעת בדרך כלל על ידי אישה. האקט יכול להיעשות כחלק מתוכנית בידור או כהופעה אישית לקהל חי.

המונח "סטריפטיז" תועד לראשונה בשנת 1928, והמילה "קנטה" בשנת 1894. צורת הפועל היא להפשיט וצורת העצם היא סטריפטיז (או סטריפטיז). https://nanadiamond.com/city/Discreet-apartments-in-Acre.php

אין לבלבל בין סטריפטיז לבין סטריפינג, הכוללת הסרת הבגדים כדי לחשוף את הגוף העירום.

החשפנות הוא צורת ריקוד שהוצגה בארצות הברית בשנת 1907. זה נעשה במקור כדרך למשוך גברים לתיאטרון והוא התפתח לצורת בידור פופולרית עבור גברים ונשים כאחד.

החשפנות מבוצעת בדרך כלל על ידי אישה המסירה את בגדיה או חלקים מבגדיה, על הבמה או בהופעה פרטית, עד שהיא עירומה לגמרי. האירוע יכול להיות חלק מהבידור למופע של מועדון ערב, או שהוא יכול להיות מוצג כהפתעה בסוף המופע.

הרקדן עשוי גם להשתמש באביזרים כגון נוצות, מניפות וציציות כדי לשפר את הביצועים שלהם.

המילה "סטריפטיז" היא מילה מורכבת מהמילים רצועה והקניה. בשימוש מודרני, זה מתאר אישה המסירה את בגדיה בצורה מפתה. אמנות החשפנות ידועה גם בשם "אמנות הריקוד הארוטי".

סטריפטיז הפך פופולרי באמריקה בתחילת המאה ה-20. ככל שיותר נשים נטשו את המחוך, הן היו מסירות את בגדיהן על הבמה כדי לחשוף יותר עור לקהל שלהן. זה היה בתקופה זו ששחקניות מבצעות השתמשו בתלבושות כמו נוצות, גדילים וחרוזים כדי למשוך תשומת לב בתנועות הגוף שלהן.

המילה "סטריפטיז" היא מילה צרפתית, שמשמעותה "להפשיט". מעשה זה הוא אחת מצורות הבידור הפופולריות ביותר, וקיים כבר מאות שנים. הסטריפטיז הראשון שהוקלט היה ב-1894.

פעולת החשפנות היא הסרה מכוונת של בגדים כדי לרגש מינית את עצמך או אדם אחר. במקרים מסוימים מדובר בהופעת סולו אך היא יכולה להיות גם חלק מפעילות מינית עם אדם אחר כמו משחק מקדים או בזמן קיום יחסי מין.

סטריפטיז מבוצעות בדרך כלל על ידי חשפניות, אך ישנם גם גברים שמבצעים פעולה זו גם כן. ישנם סוגים רבים ושונים של סטריפטיז שניתן לעשות בדרכים שונות ולמטרות שונות. אנשים מסוימים עשויים לעשות זאת עבור עוררות מינית, אחרים עשויים לעשות זאת כדי להרוויח כסף, ואחרים עשויים לעשות זאת כצורת אמנות לבטא את עצמם אמנותית.

נשים מבצעות חשפנות מאז שנות ה-1800 והן נעשות בדרך כלל כחלק ממופע מגוון או כפריט בהופעה בורלסק.

חשפנות מבוצעת בדרך כלל על ידי אישה שלאט לאט מסירה את בגדיה לצלילי מוזיקה, על במה או מול קהל. הכוונה היא למשוך וגם לבדר את הקהל תוך עידוד לקנות עוד משקאות.

ישנם שלושה סוגים שונים של סטריפטיז: הקנטה, רצועה ועירום מלא. ישנן גם דרכים שונות לבצע את זה: חלק מהנשים ירקוד עבור הקהל שלהן, אחרות פשוט יסיר את בגדיהן עבורן.

Просмотров: 150 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar