19:31
סיורים בליווי בארצות הברית

200 דולר רווחים ביום עבור ילדה ללא דיפלומה על השכלה גבוהה - זה חלום! לגמרי למעשה מקבל את הסכום הזה ועוד יותר, אם אתה סוף סוף ללכת לסיור חילוף. ולמעשה, גברים דרום אמריקאי ברצון נראה להשתמש סוכנויות מודל sugugooky. תג מחיר ליווי לעיל, אם הגברת הרוסית גם ללוות את הלקוח.

איך להתחיל לעבוד באמריקה כמו ילדה יהיה?

כמובן, אתה יכול לבחור דרך ארוכה, אשר מתחיל עם השכלה גבוהה. לאחר מכן יש צורך לעשות חברה גדולה שמשתפתה עם לקוחות זרים. אז זה ייראה הזדמנות ללכת לעבודה באמריקה. כולם יודעים כי המועד האחרון להשלמת חלומות במשך 5-6 שנים!

כמות הסכנות בארה"ב כל הזמן אומרת, בנות יפות לא לבזבז זמן. יציקה לעבור כיצד מוסדות הם החלו, סוכנויות מודל וללכת ליווי סיורים. אף אחד לא מבטיח מסמך על הכשרה מקסימלית, רק הידע של שפה זרה יש צורך.

תכנית הכיבוש בליווי הרגיל:

  • מילוי שאלון שניתן למצוא בכל מודל נרחב של המודל. יהיה עליך לשלוח 3-10 תמונות. אוקיי, עדיף לעשות מראש כמו שאנחנו מדברים כל הזמן, תמונות מקצועיות תחתונים, בגד ים, שמלה לא.ד '..
  • אם הסוג של הנערה מרתק, המנהל יהיה גם ליצור קשר במשך 3-5 ימים. השאלונים טוב יותר לשלוח לארגונים שונים. אז האפשרויות יש עבודה לגדול.
  • משך הליווי של סיור. ההכנה של חבילת המסמך כבר זמן רב. אם סוכן נראה לעבוד ללא פרויקט ויזה עובד, עדיף לבוא מרגע כזה סיור כזה. סביר להניח, כמו כולם יודעים, אישה מדברת על מארגן חסרי מצפון!
  • עיבוד חוזה שבו נסיעות סיורים ותנאי עבודה. מסמך זה כתוב את הנקודות הבאות: תנאי לינה, שכר, זמן עבודה וכו '.ד '..
  • טיסה לאמריקה.
  • כפי שהוא גם נראה נמל... טיולי ליווי למעלה ...

    התוכנית היא נורמלית ובטוחה, אם זה יהיה לשתף פעולה עם הרשמי, כפי שהיינו לדבר, סוכנויות מודל. יש לציין כי רשתות חברתיות נוספות לעתים קרובות, רשתות חברתיות, לשים את זה מתון, לעבוד בתחום של הפנים האישיים של ליווי. הם רק רוצים להיות סוכני מודלים עתידיים, מבטיח "הרי הזהב". כתוצאה מכך, הרמאי הפך, מבקש את התרומה הראשונית למסמכים מהירים. מישהו גם עוזר בנות נאיבי לטוס לאמריקה, אבל עבודה ליווי מומרת עבודה מחקר עצמאית. כי לכן, אתה לא צריך ליצור קשר עם מארגני התיירות האישיים שלך, אתה צריך לעבוד עם, כפי שכולם יודעים, סוכנויות מודל נהדר. הינכם מתבקשים לשים לב כי לפני שהטיסה של האישה תחתום על החוזה כביכול ותשחרר כשרידת עבודה רשמית! דירות דיסקרטיות במרכז

    רווחים בדרום סיור ליווי אמריקאי

    כמה אתה יכול לקבל כספים מלווה את האמריקונים? הכל סוף סוף תלוי בסוג האירוע של מספר ימי העבודה. באופן מסורתי, סיור חילוף נמשך 3.57 או מקסימום של 10 ימים. כל ליווי הוא משא ומתן מראש. אם הגברת אינה עומדת בתנאים או בתכנית של האירוע, אז זה יהיה, זה יכול להיות מוקדש.

    המסחר לאינגרוסו של המודל כולו בסיור של ליווי, לשים אותו מעט, להיות אורחים על כמה באים לידי ביטוי, הצדדים האליטה. ללכת להירגע עם מיליונרים. סיור מיני באמריקה, בסופו של דבר, להזמין אנשי עסקים רוסים מעופפים איך אנחנו כל הזמן מדברים, מדינה של מישהו אחר בעבודה. אבל עם כל זה, זה כועס כי פעילויות הבידור רק צריך להשתתף. זה היה כואב אם לא היינו שם לב שזה קל יותר לקחת מודל מהכניסה, אשר יהפוך סוף סוף לוויה נחמד על כל מה שאנחנו מדברים כל הזמן, ימים ללא עבודה.

    לבסוף, את רווחי הביניים עבור סיור ליווי, לבסוף, הם 2500-5000 דולר. יותר ימים הם מבלים מודל עם הלקוח, כך רווח שלו גבוה יותר. בסיור חילוף של החוזה אתה יכול לומר ללכת במשך 30 ימים ועוד. זה יזיק אם לא שמתי לב כי במקרה זה האישה עובדת בסוכנות בדרום אמריקה ובכל פעם שהוא מלווה, איך להתבטא בלקוחות שונים.

    המודלים הנוטלים סוג כזה של רווחים נשארים מרוצים. ההכנסה היא הגבוהה ביותר, העבודה היא אור. כמובן, כולנו יודעים היטב מה טבעי, הידע של השפה הבריטית - תנאי מוקדם ללוות את מיליונרים מיליונרים. שים לב כי המכשול הלשוני נראה מסוגל לשלם את המוניטין עצמו כמו רובנו התרגלו לדבר, מודל מצוין!

    Просмотров: 96 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar