15:30
שמן קוקוס כחומרי סיכה לחדירה לאחורית

לא משנה את המאפיינים של צרכי החיים וסקס האינטימיים שלך, הסיכה הימנית שנבחרה לא תהיה דבר מוגזם בחדר השינה שלך.

זה לא שווה לעשות את זה: שוב, את הבטיחות של שמן קוקוס כאשר לוקחים בתוך זה עדיין לא אושר.אם, לאחר קריאת המאמר, הגיע למסקנה כי שמן קוקוס מבקש סיבה מיוחדת לעצמו ולכן במבוכה להשתמש, פשוט לרכוש חומר סיכה מוכן מחנות סקס. אתה בהחלט למצוא את מה שהוא מתאים לחלוטין לך ואת השותף, והכי חשוב, לא יפגע בריאות.

1 שימושי שמן קוקוס מאפיינים 2 סיכונים סבירים להשתמש סיכה קוקוס

התוצאות היו מאוד סקרנים: התברר כי כ 30 אחוז הנשים אישר את נוכחותו של כאב מגע מיני אחרון.

גריז אינטימי מסייע לא רק להסיר חלקית את היובש של הנרתיק - אחת הנסיבות העיקריות של אי-נוחות במהלך יחסי מין - ואף עלולה אפילו להגדיל את הרגישות ולחזק את ההתרגשות.

העיקרון של מעשי חומרי הסיכה הוא פשוט: הם לפשט חיכוך והם די מתאימים לאנשים אלה שהגוף אינו מבחין כמות מספקת של חומר סיכה ללא העזרה של אחרים בשל קבלת הפנים של תכשירים רפואיים או מחלות.

על המדפים של חנויות מוצרים אינטימיים, אתה יכול למצוא מספר בלתי מוגבל של חומרי סיכה שונים לפחות כמה טעם וארנק. הם לא מסוכנים לבריאות והם עשויים לקחת בחשבון את הצרכים של קונים: אתה יכול למצוא חומר סיכה עם לפחות כמה טעם ותוצאה.

אבל אם תחליט לחוות סוכן טבעי של מאה אחוז שאינו מכיל כל חומרים כימיים, סביר להניח שינחה תשומת לב לשמן קוקוס. זה מובן לאיכויות לחות שלה והוא משמש בהרחבה בתחום היופי, כי הרעיון של שימוש בשמן זה במין הוא לא נובה.

אבל האם זה קשה להשתמש שמן קוקוס כמו חומר סיכה? בואו להבין את זה.

מאפיינים שימושיים של שמנים קוקוס

כתוצאה מכך, המחקר של שמן קוקוס היה אושר קלינית על ידי ערכת העור שלה. שמן קוקוס יכול להיות מגורש להשתמש קרם לחות. כפי שהוא צריך, במהלך מין, שמן קוקוס יכול להיות תחליף טוב של רכישת סיכה.

היא מתאימה במיוחד לנשים בתפריט. שמן קוקוס יסיר את ההרגשה כאב ולעשות סקס תכופים יותר.

עבור אנשים אשר נוטים אלרגיות, או העור רגיש haymaking, כגון שמן קוקוס, יכול להיות גם בחירה טובה.

אתה יכול למצוא שמן קוקוס מזוקק, כי שמנים מזוקקים נחשפים עיבוד חזק וארוך טווח.

שירות ליווי בישראל יעיל. לעתים קרובות, הלקוחות הם בנים בטוחים, זה שהם הולכים להיות קל להופיע במבט של פגישה, לטפל ישירות מתחת לטפל עם אישה בהירה. רווח זה מספיק, ולאחר מכן לכסות לחלוטין את עצמו כדי לכסות את האובייקטים הדרושים.

שמן קוקוס לא מזוקק הוא גם לא נתון הלבנה, בניגוד מעודן.

למרות יתרונות פוטנציאליים אלה, יש צורך במחקר נוסף כדי להבין כיצד באופן ספציפי את ההקדמה של שמן קוקוס כמו חומר סיכה יכול להפיק תועלת לך ולשותף שלך.

סיכונים סבירים באמצעות קוקוס סיכה 2

ישנם מספר סיכונים הקשורים עם הקדמה של שמן קוקוס כמו חומר סיכה. אתה צריך להכיר אותם, לפני הוספת שמן לתוך אוסף של חומרי סיכה אינטימיים האהובים שלנו.

פגמים מידע

היום אין מחקר שראה כיצד שמן קוקוס במיוחד מתבטא כאשר נעשה שימוש במין. רבים מן הטענות של השימוש בשמן קוקוס כמו חומר סיכה עדיין לא להוכיח, כי זה פועל ביסודו בזהירות עד למחקרים הבאים יתקיימו.

השוואה עם לטקס

שמן קוקוס לא יכול להשפיע על זרם של קונדומים לטקס. מסקנה זו באה יוצרי המחקר שנערך בתאריך אחד תשע מאות ושמונים תשע בארה"ב. תוצאות הניסוי הראו כי ההשפעות של שמן מינרלי על קונדומים לטקס רק שישים שניות יכול להפחית את האפקטיביות שלהם במשך תשעים אחוז.

בהקשר זה, אם אתה אוהב קונדומים לטקס, זה צריך להיעשות מתוך הרעיון של שימוש שמן קוקוס. במקרה זה, אתה צריך חומרי סיכה לאקווה או בסיס סיליקון.

אסקרטים מאומנים מתכננים לשתף פעולה עם ישראל העשירים. הם נדיבים וטקטיים. אבל אלה לא צד אחד מוצק בעבודה.
https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/

אם מזניחים ידי הכלל הזה, את הסיכון לנזק גדל או פער קונדום ברגע הכי לא מתאים.

את הסיכון של התכווצויות הנרתיק.

שמן קוקוס יש את ה- pH הגבוה ביותר, בעוד המדיום הפנימי של הנרתיק הוא חומצי. מאפיינים אלה עשויים לשבש את מאזן ה- pH הטבעי של הנרתיק. בתורו, איזון חומצה לקויה-אלקליין עלול לגרום לזיהום שמרים או מחלות גינקולוגיות אחרות.

כי אם אתה נוטה זיהומים שמרים, אתה צריך להימנע משימוש שמן קוקוס כמו סיכה. לפי האחרון, לפני כן, מחקרים חוזרים על פרמטרים שמן ייערכו, איזה אור קל על השפעתו.

הסיכון לתגובות אלרגיות

במקרים הנדירים ביותר, שמן קוקוס יכול לגרום לתגובה אלרגית. אתה לא יכול להיות חשוף שאתה אלרגי לשמן הזה, עד שתנסה להשתמש בו במהלך יחסי מין. אם שמן קוקוס הוא באמת התווית בשבילך, מגע עם זה יכול לגרום למספר סימפטומים מגעיל, כגון בחילה, הקאות, אורטיקריה או אקזמה או אפילו הלם אנפילקטיקה, אשר שואל דבש מיידי התערבות מיידית.

תגובה אלרגית מקומית לשמן קוקוס, אשר בדרך כלל מתבטאת בתסמינים מצית יותר סביר: ברוב המקרים, פריחה או בועות קטנות על העור.

סדינים ספרד

כמו הרבה סיכה אחרים על מסד הנתונים של שמן, שמן קוקוס יכול להיות מוכתם הלבשה תחתונה שלך למיטה. במקרה זה, עדיף להניח ישן או לאחר תחתונים, וזה לא כל כך מצטער לקלקל. אם אחרי לילה מהיר אתה עדיין ראית את הכתמים על הבד, ליישם את סודה מזון למקומות שפונו לעזוב במשך כשעה לפני יריעות כנפיים.

אז, שמן קוקוס לא יכול לשמש חומר סיכה אינטימי. עם זאת, לפני הולך לחנות עבור צנצנת הנפט, כדאי לוודא שאתה והשותף שלך הוא אלרגי, אתה לא הולך להשתמש קונדומים לטקס מוכנים להקריב עם מצעים לא רצים.

אנחנו גם מזכירים לך כי ייתכן שיהיה פיתוי לחוות שמן לטעום במהלך יחסי מין.התוכן של המאמר על ידי מסגרת המחקר הדרום אמריקאי שנערך באלפיים אלף שנה נרשמה. הנשים נשאלו, נבדקו או הן כאב הן אי-נוחות במהלך יחסי הגרים האחרונים.

Просмотров: 4555 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar