19:30
מציב פרפר במין

חיי מין באיכות גבוהה מורכב מחיפושים מתמידים וניסויים. ההנאה ביותר של שני השותפים יכול לקבל recoring על עצמם אחד התנוחות הטובות ביותר - פרפר תנוחה במין.

התוכן של המאמר

1 כיצד לבחור Posa למין 2 פרפר תנוחה במין

כיצד לבחור תנוחה עבור sexi

תנוחות מועדפות במין תלויים במספר גורמים שונים והעדפות בודדות של אנשים מסוימים. כדי לאסוף את היציבה המתאימה ביותר, כדאי לשים לב למספר תנאים.

אחד. ודא תשומת לב למידות. זה נוגע הן תכונות גנטיות הן של אברי המין של שני שותפים ואינדיקטורים צמיחה, משקל. Posa חייב להיות נבחר כך כי שני זה היה נוח. תארו לעצמכם אם אדם יהיה כל הזמן חושב שזה נותן לו אישה במשקל גדול או להיפך. הגברת "הנרתיק נמוך", ואת הבעלים הגברי של גודל מוצק, בעוד הם בוחרים תנוחה עם רמה גבוהה של חדירה - בהתאמה, האישה בהחלט לחוות כאב. כדי למנוע תקריות כאלה, הוא עומד עם המוח להתקרב לבחירה של מיקום.

2.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות, ואילו ההצעה באה לעבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים רוחניים גבוהים. בהחלט כולם מבינים כי, בתורו, Esquiten היה פשוט מלווה שותף באירוע, מספק ראיון וליווי ילדה בכיתה VIP הופך סימן של המצב.

מידת קשר. בעמדה של הכלב, קשה להסתכל לתוך העיניים של בן זוג וליהנות הרומנטיקה של התאריך הראשון. כדאי לשים לב לזוטות כאלה, הזדמנות להסתכל לתוך העיניים או לנשק שותף.

3. גישה לאזורים ארוגניים הראשיים. אם "נקודת הנאה" העיקרית של הנערה היא הדגדגן, אז המיקום "של השותף בחזרה לשותף" נותן את הגישה הטובה ביותר אליו עבור שותף.

4. תכונות פיזיולוגיות כדי להשיג הנאה. נניח שהנערה מסוגלת לחוות אורגזמה רק כאשר ראשה לכוד ודם ממהר ככל האפשר. עבור מגוון אתה יכול להחליף תנוחות סטנדרטיות עם ראש לכוד על חנק ריאות. ההשפעה תהיה זהה.

פרפר תנוחה ב- Sex2

יתרונות רבים משלבים תנוחת פרפר במין. איך היא נראית כמו? אישה נופלת על גבו, גבר קם לפניה (גם על ברכיו, או בצמיחה מלאה, אם סקס קורה על השולחן). רגליים רגליים לכודים על הכתפיים. נערות ליווי בקריות

היתרונות של עמדה כזו הם:

הנרתיק מתגלה ככל האפשר, אשר מבטיח את החדירה העמוקה ביותר של החבר הגברי לתוכו; ההסתברות הגבוהה של קבלת אורגזמה נרתיקית; ידיים חינם של שני השותפים. זה פלוס יכול לשמש כדי עוד לעורר אזורים ארוגניים וחיבה; נוף זה מזה. מאוד מסתובב כאשר אתה רואה כיף של הנאה על הפנים של האישה האהובה או גבר. בעמדה זו זה קל מאוד לעשות; זמינות של נשיקות. וכל אחד מן הזנים שלהם. שפתיים, צוואר, פנים, חזה - הכל זמין לנשיקות נלהבות.

נשים רבות מציינות כי זה היה המין בתנוחה פרפר להביא להם את האורגזמות הכי בלתי נשכחת לטווח הארוך. במקביל, כדאי לשים לב לגודל של השותף. הנרתיק הוא לא בור ללא תחתית. בעמדה של הפרפר מתברר להיות נחשף ביותר.

אם גודל החבר של השותף גדול מדי, אישה יכולה להרגיש כאב. לכן, חשוב ליזום שותף ולא לעשות חיכוכים חדים.

מרים מצוינים בתנוחת הפרפר - להרים ולהוריד את שותף האגן. עם תנועות לא מסובכות כאלה, הקיר הקדמי של הנרתיק ואת האזור הארוגני העיקרי של הגוף הנשי מגורה היטב - נקודה G. והאישה יוכלו לעשות גבר עוד יותר אם הוא יטף את ידו החופשית.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

פרפר פרפר במין מרמז על קשר חזותי ונוף מרהיב של גבר על קסמי נשים. ראוי לציין כי מסיבה זו כי בנות רבות מסרבות פרקטיקות כאלה. במהלך יחסי מין, הם חושבים על שום דבר, למעט התהליך עצמו.

כדי להגשים שאיפות אישיות בישראל, אם אתה מודל ארוטי מבלארוס. אתה יכול לעסוק בישראל בתחום הפנאי. נשים של מודל חיצוני הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול לקבל חודש מ 4600 יורו.

האילוצים שהוטלו על הסטריאוטיפים על הדמות האידיאלית מובילים לעובדה שמיליוני בנות אינן יכולות להירגע במהלך קואיטוס, חווה את הפגמים שלהם. מכאן ומין רק בחושך מתחת לשמיכה, במספר רב מאוד של תנוחות. בנות חמודות, אוהבות את עצמן כמוך! ואז החיים אינטימיים יהיה הרבה יותר מגוונים ורווי.

Просмотров: 104 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar