19:31
למה שחקני פורנו אפילו לא בהצטיינות במשך זמן רב: סודות, כמו אנשים משמשים להביע, סקס ארוך מן היתרונות

להסתכל דרך הסרט הבא למבוגרים, הצופה הרגיל נשאל מדוע שחקני פורנו לא גומרים במשך זמן ארוך אולי סוף סוף לחזור על "הצלחות" שלהם בחיים האמיתיים.

התוכן של המאמר

1 מה נשאר מאחורי הקלעים 2 איך פשוט להאריך את הקמת

זה סוף סוף נשאר מאחורי הקלעים

אם במקרה אקטנט פיקנטי, החוויה הפורנוגרפית של אשר עלים, בסופו של דבר, רוצה הטוב ביותר, מפעיל, ספרייה מיוחד על ההתקנה יהיה הרבה לעבוד כדי להבין כי יביא לירי סופי, באופן כללי, לקבל סרט טוב.

איך כולם יודעים את זה האם הצופה היה יכול להסיט מעשה מין ארוך אמיתי, יוצרים סרטים פורנו לבסוף ללכת על הטריק - הם נתונים וידאו הסרט הסרט. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שבמילים אחרות השחקן שמנגן, כפי שכולם אומרים, התפקיד הגברי העיקרי כיצד להביע סצינה מסוימת, עלול להסתיים יחסי מין לפחות כמה רגע טוב בשבילו.

איסוף מוכן רוצה לעבוד עם עשיר בישראל. כולם חסרי עניין ואבנים. רק זה בהחלט לא רק נקודות חיוביות לעבודה.

מאוחר יותר להירגע מעט ולהמשיך ירי על.

לעתים קרובות מאוד אדם אינו מסוגל לקבל אורגזמה 2 פעמים, כי מעשה מיני שני יכול להימשך זמן רב. באופן ספציפי, זה יכול להבהיר את זקפה רעה ואת העין האיטית של כל חברי הניסוח הארוטי. כל הסודות על כמה מהר לא, זה התחיל לסיים, לקרוא על ידי התייחסות!

קוק להאריך את הקמה 2

אבל גדול חלק שחקני פורנו - מאסטרים של העסק שלהם אשר רגילים עד מעט, כניעה עבודה בכל מובן. כולם יודעים שהחבר'ה הנואשים האלה יכולים ללכת כמעט לכל דבר, אם רק בבקשה את הבמאי, כדי לשים את זה בעדינות, כדי לקבל כל חוזה.

עצמי שיטות פופולריות:

אוֹנָנוּת. שים לב כי החלק הגדול של השחקנים מאונן לפני הירי. אף אחד לא המסתורין כי 1, כאשר אנשים נהגו להביע, יחסי מין קצר כל הזמן. זהו הכלל הבסיסי כי שחקנים לדבוק. Noodo לומר מה 2-3 שעות לפני תחילת יום עבודה פורה, הם שחקן אדם, סוף סוף, "רובוטים ידיים". יש לציין כי זה ניגן באופן יציב על ידי שותף בסצנה. כל זה יודע כי החבר שלו גם מאבד זקפה, אבל כישלון זה נשאר מאחורי הקלעים. למעשה, הצופה מחפש כיצד אנו מביעים, את משתתפי Les מרוצה בתהליך. שליטה על מחשבות. אם האיש אינו, בסופו של דבר, יהיה מאה אחוז להשתתף בתהליך אינטימי, הוא רק יוכל להתרחק איך כולם יודעים אורגזמה. במילים אחרות, השחקנים לעתים קרובות לאפשר לעצמם לחשוב על שום דבר, רק לא על שותף. זה מבהיר את העובדה כי כוכבי פורנו במהלך יחסי מין הוא לעתים קרובות עיניים סגורות. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שהם פשוט יש את המחשבות שלהם ברגע זה במקומות אחרים. שליטה על רגשות. כאשר אדם מתחיל להרגיש גישה של אורגזמה, הוא מנסה להסיר חבר מן הגברת בהקדם האפשרי. ברגע זה הדבר העיקרי הוא, לשנות את היקף הפעילות. יותר, כפי שכולם יודעים, תחליף תכופים משרת ליטוף אוראלי. במילים אחרות, משוך את הגוף המיני, האיש הצעיר מתחיל את cunnilingus. זה נותן לו את ההזדמנות, כפי שאנו מדברים כל הזמן, מעט להשליך את ההתרגשות מגניב האבק שלך. יישום של תרופות המבוססות על לורד או benzocoyine. כולם יודעים כי החלת תרופות דומות לחבר המיני, אתה יכול להאריך את משך האופן שבו יחסי מין הוא כמה פעמים. סמים על בסיס לורד או בנזוצוין לא רגישות משעממת במהלך יחסי מין, הם רק לגרום שטויות לטווח קצר של קצות עצבים. לא אוהב שותף. מצב שבו הסבלים לא אוהבים זה את זה בחוץ, מאוד הרבה. ואם הגברת יכולה להשתמש חומר סיכה אינטימי לדמות הנאה ממין, אז אדם יצטרך סוף סוף לעבוד כדי להסתכל על המסגרת משכנעת זכר. שחקני פורנו אין חשש כזה למין כמו אנשים יומיומיים. כולם יודעים את זה עבורם, על פי רוב, לעבוד. לכן, גם אם השותף רחוק מלהיות, כפי שהיינו מדברים, ההעדפות הסקסיות של השחקן, אתה צריך לעשות מקסימום. אבל, למגרין, הגוף האנושי מסודר בצורה כזאת כי אורגזמה, לשים את זה בעדינות, מגיע רק עם עירור הגבוה ביותר. אם אדם לא צריך להיות רוצה לנצל את כל מה שהם אומרים, הגברת, הליבידו שלו הוא על הסימן הנמוך ביותר שלה, ולפיכך, את האפשרות, כמו אנשים רגילים להביע, האמבולנס שווה לאפס. משיכת ביצים. השיטה הרגילה יש זמן רב לעכב את בואו של אורגזמה. כרגע, כאשר הצעיר מודע למה קרוב לגמר, הוא מעיניו של עין צד שלישי מושך את הביצים שלו למטה. אי נוחות ורגשות מגעילים, בסופו של דבר, לעשות את עבודתם - ההתרגשות היא מעט ירידה, האורגזמה נבדלת. יישום, כפי שכולם יודעים, תכשירים מיוחדים. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי פרמקולוגיה מודרנית למדה זמן לעזור לגברים בארגון של מגע מיני ארוך. שחקני פורנו לא יוצא מן הכלל. לעתים קרובות הם משתמשים בסמים שחוסמים את הבחירה של סרוטונין. תרופות אלה מסוגלות להרחיב את יחסי המין כמה פעמים. כולם יודעים כי גלולה אחת היא יפה כדי שזה קל לשחק את סצנת הסרט שצוין. אל תשכח שזה מוצר הורמונלי, והקדמה תכופה שלה יכול לגרום נזק בלתי הפיך, כפי שכולם יודעים, בריאות זכר.

אלה תשובות לוגיות יותר לשאלה מדוע שחקני פורנו לא בהצטיינות במשך זמן רב. אבל לכל אחד מהם בארסנל יש שיטות ייחודיות משלה להאריך את המעשה המיני. מישהו רואה עד 10 בשפה זרה, מישהו סוף סוף מייצג איתם, כפי שכולם יודעים, גברת לא מושכת. כולם יודעים כי לא משנה כמה מתוחכם היה השיטה של ​​מניעת אורגזמה, התוצאה היא כל הזמן אחד - אחרי כמה שנים של הצילומים, שחקני פורנו נשלחים למנוחה ראויה היטב בשל היעדר זקפה רגילה. דירות דיסקרטיות

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. זה ממשיך, עובד עבור סקסולוג הוא ביותר 10 שנים. יש לציין כי אני עוזר לזוגות, באופן כללי, לפתור קשיים בכך שכולם יודעים חיים סקסיים.

מיומנות של גברים במשך זמן רב לא, לשים את זה קצת, בהצטיינות, בהחלט, בתוספת. כולם יודעים את זה, אבל, כדי לשים את זה בעדינות, אין צורך להשתמש בו לעתים קרובות. הסטטיסטיקה מציינת כי כיצד אנו מדברים כל הזמן, משך הזמן הטוב ביותר של יחסי מין הוא מקסימום של 20 דקות, בתקן - 15. כל זה יותר, יכול להיות מייגע למדי לשני השותפים. עם עירור עקב וגירוי נכון ואדם, הגברת היא די 10 דקות כדי לסיים. באופן טבעי, אתה חייב סוף סוף לדעת את הסודות כמו רובנו משמשים לדבר, סקס ארוך, כך לפעמים כל כך לדבר כדי לארגן ממרת סקס.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה רגילה לציבור להפגין נשים וילדים. זה בסיסי לבחור אסקמנטל, אשר יהיה להדגיש את המותג ולאסוף חברה נפלאה.

אבל לבסוף לעשות את זה, כפי שכולם יודעים, זה לא שווה את זה כל לילה - אתה לא רוצה לקיים יחסי מין איתך, כפי שכולם אומרים, מוטרד עייפות וממשיכים?

Просмотров: 116 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar