08:37
האם ניתן לשלב עבודה בליווי עם מחקר באוניברסיטה

אם אתה מתכנן להיכנס לאוניברסיטה ולהשאיר מקומות ילידים, תצטרך לעבוד כדי לשלם דיור והכשרה. תלמידים רבים מאורגנים על ידי המלצרית בקפה או במשרדים במשרדים, לפחות משהו לנצח. אבל יש דרך קלה יותר של חלק במשרה חלקית, אשר לא לוקח הרבה זמן ומאמץ - זה ליווי. ואתה תוכל לקבל הכנסות נוספות להתקיים ללא.

לא חושב שהלווה יהיה טוען גדול מדי. אתה בוחר את עצמך לוח זמנים נוח לעצמך לשלב אותו עם קבלת השכלה גבוהה. וכאשר סיימת את המחקר שלך, יש לך בנוסף למקצוע הבסיסי יהיה במלאי ובניסיון בפעילויות ליווי, כמו גם הצטברות פיננסיות, אשר יחכה לתעסוקה.

אבל אתה צריך לשכוח רגע על החיים האישיים, אם תחליט על עבודה במשרה חלקית בליווי, כנס יום, לקוחות לקוחות ולילה. אתה תוזמן לאירועים שונים, להתקשר לארגון הפנאי במסע לילה לעיר, ובבוקר, אתה צריך להירדם לא נרדם בכנסים.

אם אתה רוצה לשלב חברת ליווי עם הכשרה באוניברסיטת הפקולטה של ​​היום, עליך ללמוד כיצד להיפטר כראוי של הזמן שלך ואת סדרי העדיפויות אקספרס.

גבול

כאשר ההזמנות מגיעות מלקוחות ללוות וכי הכסף זורם את הנהר, אתה יכול להחליט להפסיק ללמוד יותר זמן ללוות עסקים. אחרי הכל, מלווה בדרך הקלה ביותר להרוויח כסף - כמה לקוחות שירתו יום, כל כך הרבה וקיבלו. לכן, בשלב מסוים אתה רוצה לסמן ולהוציא הזמנות נוספות. אבל לא עושים את זה. אל תשכח כי מקצוע מודל ליווי לא לנצח. כמה שנים מאוחר יותר, אתה לא תיראה בעיוורון ואת הפסקות הצעירות יבואו לבית שלך. דירות דיסקרטיות בחיפה

אם אתה רוצה להרוויח יותר ולא לבלות הרבה זמן על ליווי, לבחור הזמנות יקרות יותר לסרב להצעות זולות. אל תשכח שלא ננצח את כל הכסף, אבל אתה עדיין צריך להיות מספיק לישון בדרך כלל כדי לעקוב.

ליווי ליווי... כלי עבודה...

הפוך את לוח הזמנים שלך, לספור כמה אתה יכול לענות על ההצעות בשבוע כדי לא להתגבר ולהקצות מספיק זמן עבור מנוחה ושיעורים. ייתכן שיהיה עליך לקחת הזמנות נוספות בסופי שבוע ולוותר על עבודה מאוחר. או אולי חלק של הלמידה ניתן לתרגם באינטרנט, להשתמש בעזרת מורה שיעזור לך לקבל את זה במהירות אם אתה מגיע.

השתמש בשירותים של סוכנות ליווי

אתה לא צריך להשקיע שעון נוסף עבור תקשורת עם לקוחות פוטנציאליים בטלפון, יצירת תיק, חיפוש לקוחות. כל המשימות הללו תיפול על כתפי הסוכן, אשר יקבלו כמה מן הרווח. אתה יכול לבחור שעות שימושיות של שירות, כך הליווי אינו מפריע ללמידה וכי המנהל עצמו יבחר את האפשרויות המתאימות ביותר. מצא בקלות מעסיק על אתרי פנאי מקוונים. אתה יכול אפילו לעבור כדי לבחור סוכנות ליווי מתאים להתחיל לעבוד מיד.

השתמש בזמן פרודוקטיבי

כדי לקחת בחשבון כך אין לך זמן להישאר באינסטגרם, להחזיר את הדפים של רשתות חברתיות, מתאים לחברות שלי. לא משנה איפה אתה עובד - ליווי או ליד סופרמרקט, אתה חייב לשכוח את הזמן הפנוי. נסו לא להיות מפגר מאחור במחקר, אם לא לפני הפגישה לא צריך לברוח הזנב וליפול במשך תקופה ארוכה של עבודה.

עוסקת בחברת ליווי, עליך גם לשלם לפחות שעתיים ביום כדי להגדיל את החינוך העצמי כדי ללמוד עמוק יותר מקצוע של דקויות. הקלטת קורס מקוון שהבלה מודלים ליווי מנוסים, להשתתף בהדרכות שונות, לראות webinars ולדעת כיצד להגדיל את ההכנסה.

לעבוד יותר בחופשה

כמובן, כאשר אתה רחוק מהבית, אתה רוצה להשתמש הזדמנות לפגוש הורים וחברים. אבל עדיף לעבוד בחופשה עם כוח כפול, כך שתוכל להיכנס בבטחה את תהליך הלמידה לאחר הפסקה. במיוחד באמצעות חופשת קיץ. אתה יכול למצוא חסות למסע משותף לאתר הנופש. תוכל לשלב נחמד עם שימושי - תוכלו להרגיע מאוד בתנאי יוקרה ולהרוויח באותו זמן כמות הגון כך במהלך הסמסטר לא לשבור בין המחקר לבין החברה.

מצא מלכודת לטיול לים כי ייקח את כל ההוצאות, זה קל כאשר אתה עובד את מודל ליווי. אתה יכול להזמין לקוחות קבועים אשר מתכננים להירגע בקיץ. או למקם פרסומת באתר היכרויות באינטרנט, להסביר מדוע אתה מחפש חסות. בחר לקוח עשיר ולהצליח להשיג טוב לקיץ, זה לא מטריד במיוחד.

למידע נוסף על תוכנית ההתייחסות

בסוכנויות רבות, אתה יכול לקבל הכנסה נוספת אם אתה הופך להיות סקאוט. אתה תציע עבודה שילם מאוד של בנות ולהשיג יותר. עבור כל חברה נתון, אשר מתאים לפרמטרים יסכימו לעבוד בליווי, תקבל כמות מסוימת.

Просмотров: 198 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar