16:02
מה שאתה צריך לדעת על סקס או פעמיים פעמים

חֶברָה והפקודות שהוקמו על ידו נוטות להשתנות. אנשים מעטים יודעים מה היחס כלפי דברים, אנשים, תגליות מדעיות משתנות, נורמות חברתיות משתנות ואת יסודות. תצורות אלה הושפעו כך לדבר ולנושא של סקס. הוא באמת רוצה להדגיש את העובדה כי שניים אנשים היו מוגבלים לתא החברה, וכל האחרים, ככלל, השתנו, אז כרגע המצב שונה. אף אחד לא לא סוד כי זה לא רק אפשר להתעלם מכון הנישואין, אלא מותר סקס עבור אחד או שניים פִּי. https://israelnightclub.com/apartments/%d7%93%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%93%d7%99%d7%a1%d7%a7%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%aa/

התוכן של המאמר

1 מה שחייב לשנות סקס עבור אחד או פעמיים הפך לנורמה? 2 "עבור" 3 "נגד" 4 כללים לילה אחד לעמוד

מה נדרש לשנות סקס עבור אחד או פעמיים הפך לנורמה?אני

בעולם המודרני, החלו המסגרת, הנתונים על ידי החברה לְהַרְחִיב. העניין הוא עוד לפני 20 שנה זה נידון למעשה. הכל נאסר והוא שיחק תפקיד. על סקס פשוט לא אמר. Shl הזמן, המסך ירד, אנשים החלו לזהות עוד ועוד מעוניין. והמושגים האחרונים נכנסו למושגים האחרונים, באמצע אשר היה "סקס חד פעמי".

באופן טבעי, מין ללילה אחד יכול להיות אצל אלה נסיבות. כי אני חייב לומר שזה אפילו לא חשב על זה. כרגע נושא זה לא רק דנו בחופשיות, והוא פעיל בפיתוח.

לא עולם השתנה, היחס של אנשים למצב. נראה שאלה: "ולמה, למעשה, ובכלל לא?-. משהו כשלעצמו, נושא המין ללילה אחד באמת רחב מספיק ויש לו היתרונות והחסרונות שלה.

"עבור 2

סקס על אחד או פעמיים - זה טוב אפשרות, שכן:

אין אפשרויות אחרות. ואולי אפילו לא צריך לדבר על מה שקורה, אם אדם הוא עבודה עסוקה מאוד. אין זמן לדברים לטווח ארוך, כי זה, זה הפך, מבקש השקעות, ראשון, בצורה של זמן פנוי. אז למה לא, לשים את זה בעדינות, לישון עם זר מקסים, שראיתי בבר, רץ, באופן כללי, לאכול. היחסים פשוט לא לצוד. אולי יש זמן, אבל לא רק שום רצון להיות קשור לאדם אחר.

רוסית שאינם פנסים ומידע התנהגות בלתי הולמת זרקו ניחוש שווא כי למעשה ליווי - זה בהחלט משהו, מביש, נתון לשתיקה. עם זאת, לעתים נדירות שיש להם מידע כי ליווי השירות בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

אין צורך לחפש גישה זה לזה, באדיבות, אחריות זו לזו. מין חד פעמי מבטל מכל אלה pt. זה שימושי לבריאות. כבר אושר כי סקס הוא באמת שימושי לבריאות. במקביל, הוא פועל הן עבור החבר 'ה עבור נשים. המין מחזק את המערכת החיסונית, שולח אותות למיתרות יותרת המוח,. בדיקות SOGLE, סקס פשוט משחזרת לחץ דם ומקטין את הסיכון למחלות לב וכלי דם. ובחבר'ה, הוא מוריד את הסיכון להתקף לב ומחלות לב איסכמי. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל בנשימה, אבל יש הנחה כי נוזל הזרע יש תכונות נוגדות דיכאון, הפחתת הלחץ. אנדורפין מודגש במהלך מין מסייע סוף סוף להירגע ולגרום נמנום, כמה באים לידי ביטוי, שיפור איכות השינה. זה אדרנלין. לא המסתורין כי סקס ספונטני כמו הוא כמעט כמעט, כי זה כונן מסוים. זה יהיה להכיר אף אחד, סוף סוף, לעשות סקס מקרית עם כבר, כפי שכולם יודעים, אדם מוכר, זה לא רק רגשות איך המין הספונטני, ואכן רגשות נעימים. זה לא סוד לכל מי, לקיים יחסי מין בפעם הראשונה עם בן זוג, כולם מנסים לפרסם 100 אחוז. תארו לעצמכם עובדה אחת כי אינסטינקט זה מונח בנו כמו שאנשים משמשים להביע את הטבע ואת הצורך לאחד את החיבור. כולם יודעים לכך, השותפים סוף סוף לנסות להראות כל חבר כל מה שהם מסוגלים.

"נגד" 3

ועדיין, סקס ספונטני למשך אחד או פעמיים יש חסרונות שלי:

זה, באופן כללי, יכול להיות מסוכן. בפרט, אם המין קורה כך לדבר עם זר. לעולם אל תבין מה אתה יכול לחכות לא מספיק איך אנחנו כל הזמן מדברים עם אדם מוכר. כולם יודעים שזה יכול להיות, הטעם שלו יהיה שונה מאוד ואת הרגשות הפוכים שלהם יועברו. בנוסף, קיום יחסי מין, אנשים לעתים קרובות להראות את האינסטינקטים שלהם, בעיצומו להיות כעס. כולל בריאות. השותף עשוי להיות חולה עם כל דבר, ממה שמניעת הרמצאות לא יגנו. אגב, על האידיאל שלהם יטפל תחילה. יחסים אקראיים מצוינים, אם הם לא, לשים את זה קצת, מאיים על בריאות. חיי חייזרים אישיים. עשוי לקרות כך שהשותף כבר יש מישהו ללא שינוי. במקרה זה, אי אפשר להיות בטוח כי סקס אקראי יעבור מעיניו עבור מערכת היחסים שלהם. באופן טבעי, זה אפשרי איך הוא הוקם, אדיש למישהו אחר, כפי שאנו מדברים כל הזמן, חיים אישיים, עד אז היא לא נוגעת כל שלוש. לפעמים קנאה עשויה להיראות שיטה מגעילה ביותר. השקפת עולם של החברה. כדי למגרין, בעוד שהחברה אינה מוכנה למאה אחוז, באופן כללי, לקבל פרקטיקות מין ללא חובות. מספר עצום של קשרים חד פעמיים עשויים, באופן כללי, לגרום שמועות ורכילות. ואכן, אפילו במקרה, אם כל זה מסתתר לחלוטין - בשלב מסוים על זה, לשים את זה בעדינות, הם יכולים לגלות, כי כל הסוד הוא כל הזמן להיות ברור.

לילה אחד stand_one_night_stand כללים

ליהנות חד פעמיות סקס ואילך, לא מתחרט על זה, זה שווה דבק כמה עצות:

אתה לא צריך לקיים יחסי מין עם זר, אם כן כדי לדבר אין הרשעה כי לצוד, זה הפך, לחוות הכל. הרגלים וטעמים, איך להתבטא, אנשים שונים יכולים באופן משמעותי, לשים את זה בעדינות, להשתנות, ואם, אם כן, לא היה שום נכונות להבין משהו חדש, "מעבר" לעצמך - עדיף לחכות עם זה כדאי לחשוב על המיקום מראש, קביעת כל היתרונות והחסרונות. יש צורך להדגיש מה מחכה בדירה משותף, או על שטח נייטרלי. הדירה שלה נראית בטוחה יותר. מהצד השני, זה לא כפי שאנו מבטאים, את הרעיון הטוב ביותר עבור המצב שבו השותף ירצה להמשיך, וזה יהיה פולשני מאוד, לדעת את הכתובת. לדבר מראש, עלויות זה, להישאר להישאר עד הבוקר. כולם יודעים כי ברוב המקרים, שותפי מין הם פעם לא מוכנים, כביכול להכין כל ארוחת בוקר, שינה היא לא במקומות רגילים וליהנות נחירות או פצעים מאוד. דיון בשאלה זו יעזור מראש כדי למנוע מבוכה של מין על ידי. כדי סקס אקראי הוא גם שווה להיות, אנשים רבים חושבים מוכן. זה שווה לקחת מברשת dentifray, גרביים או תחתונים - מי יודע מה יכול לקחת. אמצעי מניעה למין חד פעמי הם לא מחיר. אין צורך לקוות שהשותף יהיה הכל עם איך המוסד. עדיף להתכונן בלי עזרה של אחרים, בסופו של דבר, להסתמך על השאר.

נראה שזה לא מעל הערב, זה נשאר ביסודו בראש שלי כי זה סקס היה פעם. לא לכל אחד לא סוד מה שקורה כי סקס אקראי עלול לקרות ובין אלה אנשים שדיברו זמן רב עם איך כולם יודעים חברה אחת. אתה צריך להחזיר בחזרה מבוכה בתקשורת הקרובה, ובכלל, לשמור על הראש שלך כי סקס היה אקראי על ידי כמה באים לידי ביטוי, הדדי הסכמה ואין מטרות קשות לא הסתתרו.

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. לשים לב לעובדה שאני עובד עבור סקסולוג עבור רוב 10 שנים. זה יהיה רע אם לא הבחין במה זוגות סוף סוף לפתור קשיים במין.

סקס עבור אחד או פעמיים - שיטה טובה, לבסוף, כדי לקבל פריקה פיזית, עם כל זה לא להתאהב לא לשייך את עצמך עם אדם אחר. אתה יכול למצוא שותף למין מהיר באינטרנט בקבוצות ברשתות חברתיות, באתרי אינטרנט עבור היכרויות. כאן אין לך צרות, לשים את זה בעדינות, זה יהיה arise. אבל לא לשכוח את הבטיחות.

לישראל אין אכזריות דעות קדומות, בעוד שהיא באה לסוכנות ליווי. גברים מקומיים יש עמדות מוסריות גבוהות. כל אחד מודע לכך כי היום Esquiten רק רואה רק את השותף במקרה, מספק שיחה וליווי ילדה בכיתה VIP נחשב סימן של המצב.

כל הזמן לדווח על מישהו מחברים או יקיריהם שבו אתה הולך וכאשר אתה מתכנן לחזור. ובכן, ללא ספק אמצעי מניעה - רק קונדום. אולי העובדה כי מחלות מיניות נמצאות בסופו של דבר, הם מופצים פשוט על ידי קצב טרגי. ואכן, אם כן, שואפים להנאה, אבל לא להתחתן עם בריאות.

Просмотров: 133 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar